ٍ
جامعهرویدادها
موضوعات داغ

راه اندازی کارزار جمع آوری امضا درمخالفت به رسمیت پذیری طالبان

سازمان همیاری زنان افغانستان مقیم هالند ، در پی واکنش به اظهارات اخیر آمنه محمد، معاون دبیرکل سازمان ملل، کارزار جمع آوری امضا را راه اندازی کرده است .

سازمان همیاری زنان افغانستان مقیم هالند ، در پی واکنش به اظهارات اخیر آمنه محمد، معاون دبیرکل سازمان ملل، کارزار جمع آوری امضا را راه اندازی کرده است . خانم یفتلی مسوول این سازمان با اعلام این مطلب به فارسی تایمز گفت که  «از تمام هموطنان داخل و خارج کشور تقاضا می نمایم که مسوولیت وجدانی و انسانی خویش را در مقابل این همه معامله های پشت پرده نهاد های حقوقی ادا نمایند.» او به گفت این کارزار به درواکنش واعتراض به سخنان اخیر امینه محمد، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد راه اندازی شده است. او افزودکه هرشهروند افغانستان در داخل وبیرون از کشور  اگر مخالف به رسمیت شناختن گروه تروریستی طالبان می باشد، لطفا به این کار زار بپیوندند واین کارزار امضا کنند. او همچنان گفت که همه ء شهروندان درلینکی که برای جمع آوری امضاء در مخالفت با به رسمیت پذیری طالبان راه اندازی شده ، می توانند با یک امضا اعتراض خودرا ثبت کنند.

https://www.change.org/p/stop-supporting-terrorists-miss-amina-j-mohammed-you-are-in-a-historical-situation-thi

 خانم یفتلی افزود که این اعتراض به این وسیله به اعتراض جمعی تبدیل می شود وبه گفتهء او صدای واقعی مردم افغانستان وبه ویژه زنان بازتاب خواهد یافت.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. ما با تصمیم سازمان ملل مخالف هستیم و این را نمیپذیریم ک سازمان ملل به حمایت از گروه جانی میخواهد ک زنان و کودکان و مردم اسیر شده به دست طالبان را نادیده بگیرن و ماره به قهقراه تاریخ روان کنن
    ساز مان ملل به کدام حق همچین تصمیم را میگیرند در صورتی که ما خودما سرنوشت خود را تعیین میکنیم

  2. سلام امینه محمدی باید پاسخگو باشد به کدام اساس گروه تروریستی طالبان مزدور ملیشه های تک قومی را می‌خواهد به رسمیت بشناسد آمینه محمدی به دادگاه کشانده شود مردم افغانستان حق تصمیم گیری دارد درقبال وطن شان نه سازمان ملل متحد ما ازاین کارگزار پشتبانی می کنیم سپاس.

  3. سلام به همه ، نظر مردم افغانستان در اين مورد خيلي مهم وحياتي است . همه مردم مخالف طالب و نظام تروريستي هستند. هيچ كس غم خوار مردم افغانستان نمي تواند باشند به خير از خود مردم!!!

  4. مدت کمتر از یک سال است طالبان بر افغانستان مسلط شدند متاسفانه از ارتکاب هیچ نوع جنایت جنایت، قتل، شکنجه و سلب آزادی انسانها دست نکشیده اند. من به این باورم که به رسمیت شناسی طالبان، هرج و مرج ترور و تروریستی و سقوط حکومت‌های مشروع به یک امر عادی و شناخته شده توسط سازمان ملل را برای جهان به ارمغان خواهد آورد. لذا خواهشم این است که از شناختن گروه تروریستی دست بردار شوید و فشارهای لازم را برای ایجاد حکومت مشروع برین گروه وضع کنید.

  5. طالبان به هیچ ارزش انسانی و حقوق بشری پابند نیستند و هیچ دلیلی برای برسنیت شناختن ندارند ، ۹۰ ٪ مردم افغانستان مخالف دیدگاه و رژیم طالبان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا